Googlede Ara

KENDİ AŞKA İNANMAZ ŞARKI SÖZLERİ VE KLİBİ - KENDİ YENİ ALBÜM AŞKA İNANMAZ DİNLE


- Reklamlar -
kendi yeni şarkısı, kendi aşka inanmaz şarkı sözleri, kendi aşka inanmaz dinle, kendi 2014 yeni albümü dinle, kendi yeni albüm şarkıları dinle, kendinin yeni şarkısının sözleri, www.songuncel.blogspot.com, kendi yeni klip izle, kendi aşka inanmaz indir, kendi indir aşka inanmaz, aşka inanmaz şarkısı mp3 kendi, albüm indir, 2014 yeni albümler indir, albüm dinle kendi 2014

Müzik dünyasının sevilen ismi olan Kendi yeni albümü ile sevenlerinin karşısında. 2009 yılında çıkardığı Aksi single ile müzik dünyasına giriş yapan kendi yeni albümü olan Aşka İnanmaz ile tüm müzik marketlerde yerini aldı. Ülkemizde ve yurt dışında da sevilen güzel şarkıcı Kendi 2014 yeni albümü aşka inanmaz ile aynı ismi taşıyan aşka inanmaz şarkısına klip çekerek video kanallarında ve internet ortamında da yerini almıştır.

Başarılı sanatçı Kendi'nin Aşka İnanmaz şarkısının sözlerini ve şarkının klibini yazımızın devamında bulabilirsiniz. Kendi'nin yeni şarkısı aşka inanmaz ile ilgili düşüncelerinizi yorum bölümünden paylaşabilirsiniz.
Kendi Aşka İnanmaz Şarkı Sözleri

Çıktım kararsız hayatından
Niye sorma
Aşksız yaşanmaz demiştin ya
Kaybettin

Ben senin tenine örtü olsamda
Fırtınalarda
En derin yarana merhem olsamda
Değişmez
Duy sana inanan o kadın gitti
Şerefini topladı terk etti
www.songuncel.blogspot.com
Geri dönemez senin olamaz
O aşka inanmaz
Duy sana inanan o kadın gitti
Bi başına kaldın oyun bitti
Gözü doymaz adam olmaz
Yok aşka inanmaz

Bıktım kararsız hayatından
Beni yorma
Bensiz yaşanmaz demiştim ya
Kaybettin
Ben senin tenine mahkum olsam da
Fırtınalarda
En derin yarana merhem olsam da
Değişmez

Söz: Murat Kemal Çekem
Müzik: Murat Kemal Çekem, Yordancho Vasilikoski
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com