Googlede Ara

GİZEM KARACA SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLMİ ŞARKISI VE SÖZLERİ - GİZEM KARACA'NIN SÖYLEDİĞİ ŞARKI


- Reklamlar -
SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLMİ ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Son dönemlerde televizyon ekranlarının sevilen ismi olan güzel oyuncu Gizem Karaca adından söz ettirmeye devam ediyor. Güzelliği ile herkesin hayran olduğu başarılı oyuncu dizilerin yanı sıra şimdi ise sinema filmlerinde rol almaya da başladı. Kısa zamanda büyük hayran kitlesini oluşturan Gizem Karaca'yı ilk olarak Benim Hala Umudum Var dizisi ile tanıdık, ardından Güzel Köylü dizisinde oynayan ve hala devam eden dizinin yanı sıra Gizem Karaca Seni Seviyorum Adamım filminde de başrol oynamaktadır. 

21 Kasım da vizyona girecek olan Seni Seviyorum Adamım filminde başrolde Gizem Karaca'ya, yine tanınan ve beğenilen biri olan Güllerin Savaşı dizisinde rol alan Barış Kılıç eşlik edecektir. Ekranların iki sevilen ismi olan Barış Kılıç ve Gizem Karaca Seni Seviyorum Adamım filminde birbirine aşık bir çifti canlandıracaklar. 
Merakla beklenen Seni Seviyorum Adamım filmindeki şarkıyı ise Gizem Karaca seslendirdi. Sözlerini filmin yönetmeninin yazdığı, Gizem Karaca'nın söylediği Seni Seviyorum Adamım filmi şarkısı için bir de klip çekildi. Oldukça beğenilen seni seviyorum adamım filmi şarkı en çok dinlenenen şarkılar arasında yerini aldı. Yazımızın devamında Gizem Karacanın söylediği Seni Seviyorum Adamım film şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.


Gizem Karaca Seni Seviyorum Adamım Film Şarkısı

Gizem Karaca Seni Seviyorum Adamım Şarkı Sözleri
Yalnız kaldım uçurumlarda
Gece yıldızların altında tek başıma
Sıcak bir el beklerken yalnızlık sardı beni
Derin karanlıklarda bir başıma

Gitme adamım ben sensiz ne yaparım
İnatçı adamım gülümse bakalım
Bir gün ben olmasam da unutma
Seni hep seveceğim

Göz yaslarını sil hep dik dur hayatta
Yasam hızla akmakta, onu yakala
Bir gün ben olmayacağım ki senin yanında
Ama seni seviyorum adamım


seni seviyorum adamım, seni seviyorum adamım filmi, seni seviyorum adamım film müziği, seni seviyorum adamım filmi oyuncuları, seni seviyorum adamım film konusu nedir, seni seviyorum adamım filminde çalan şarkı, seni seviyorum adamım gizem karaca, gizem karaca seni seviyorum adamım şarkısı, seni seviyorum adamım şarkı sözleri, gizem karacanın söylediği şarkı, gizem karaca klip şarkı,gizem karacanın söylediği şarkının sözleri, gizem karaca seni seviyorum adamım indir, gizem karaca seni seviyorum adamım mp3, gizem karacanın söylediği şarkı,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com