Googlede Ara

15 KASIM BU TARZ BENİM KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM BU HAFTA ELENEN İSİM


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 15 KASIM KİM ELENDİ?...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son zamanların en çok seyredilen ve beğenilen yarışması olan Bu Tarz Benim yarışması tüm hız ile devam etmektedir. Gündüz kuşağında hanımların bir numaralı programı olan bu tarz benim birbirinden güzel kızların ve değerli jüri üyelerinin bulunduğu program hafta için her gün yayınlanmaktadır. Bu Tarz Benim yarışmacıları kendilerin yakışanı giyerek jüri karşısına çıkmakta ve benim tarzım bu demektedirler. Hergün farklı farklı kıyafetler giyen güzel yarışmacıların giydikleri, hanımların oldukça dikkatini çekmektedir. Sizler için hergün bu tarz benim de kimler ne giydi ve bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetleri gün gün sizlerle paylaşmaktayız. 

Bilindiği üzere Bu Tarz Benim yarışmasının Cumartesi günleri eleme gecesi oluyor ve bir yarışmacı eleniyor. Geçen hafta yarışmadan elenen isim Meltem Keklik olmuştu. Bakalım Bu Tarz Benimde 15 Kasım 2014 Cumartesi, bu hafta kim elenecek. 

Bu Tarz Benim 15 Kasım 2014 Cumartesi Kim Elendi?

15 Kasım Cumartesi günü Bu Tarz Benim yarışmasından elenen isim NUR BOZAR oldu.


15 Kasım eleme gecesinde hangi yarışmacı kimin ismini söyledi?

Eleme için Ezgi Baylar, Özlem ismini söyledi,
Eleme için Tuğçe Ergişi, Aycan-Nurca ismini söyledi,
Eleme için Gizem Güler, Aycan-Nurcan ismini söyledi,
Eleme için Özlem Özden, Aycan-Nurcan ismini söyledi,
Eleme için Aycan Nurcan Şencan, Özlem ismini söyledi,
Eleme için Ayşegül Melisa Doğan, Aycan-Nurcan ismini söyledi,


Bu Tarz Benim yarışmasında 15 Kasım eleme gecesinde konuk jüri üyesi ünlü sanatçı Nihat Doğan oldu. Birbirinden güzel şarkılarını söyleyen Nihat Doğan Bu Tarz Benim yarışmasında yer alıyor. Bu Tarz Benim yarışması 15 Kasım Cumartesi gecesi eleme heyecanı ile ekranlarda olacak.

Sizce Bu Hafta Kim Elenir?
Bu Hafta Kimin Elenmesini İstersiniz?

Tahminlerinizi Yorum Bölümünden Paylaşabilirsiniz.

BU TARZ BENİM NUR BOZAR RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM EZGİ BAYLAR RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM GİZEM GÜREL RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM TUĞÇE ERGİŞİ RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM ÖZLEM ÖZDEN RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM AYCAN-NURCAN RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM MELTEM KEKLİK RESİMLERİ>>>

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim 15 kasım eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 15 kasımda kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından 15 kasımda kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, bu tarz benim eleme bilgileri, bu tarz benim yarışması elenen kim oldu, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim dün kim elendi, 15 kasım cumartesi bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benim eleneni kim oldu, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, cumartesi bu tarz benim kim elendi,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com