Googlede Ara

BU TARZ BENİM 17 KASIM KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - BU TARZ BENİM 17 KASIM KIYAFETLERİ


- Reklamlar -
17 KASIM BU TARZ BENİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son günlerin bir numaralı yarışma programı olan Bu Tarz Benim tüm hızı ve heyecanı ile devam ediyor. Hafta içi hergün Show Tv ekranlarında izleyici ile buluşan bu tarz benim yarışması oldukça ilgi görmeye deva ediyor. Birbirinden güzel yarışmacıların yarıştığı ve kendilerine yakışanı seçip giydikleri Bu Tarz Benim yarışmasında her gün neredeyse bir olay ve bir kavga oluyor. Hemen hemen her gün bir yarışmacı ağlıyor artık. 

Bu Tarz Benim yarışmasının jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez gibi dallarında başarılı isimler oturmaktadır. Bu tarz benim yarışmasının her bölümünde farklı farklı kıyafetler giyen yarışmacılar, jüri karşısına geçerek hem jüriden, hemde arkadaşlarından yorumlar alıyorlar. Jüriden olumlu sözler alan ve Tarzsın dedikleri yarışmacılar yıldız almaya çalışıyorlar. Bu Tarz Benimde Cumartesi günleri ise eleme oluyor ve bir yarışmacı eleniyor. 

Bu Tarz Benim yarışmasında her gün giyilen kıyafetler hanımlar tarafından ilgi ile takip edilmektedir. Sizlere her gün bu tarz benim yarışmasında kimin hangi kıyafeti giydiğinin bilgisini paylaşıyoruz. Bu yazımızda ise Bu Tarz Benimde 17 Kasımda kim ne giydi ve 17 Kasım bu tarz benimde kimler yıldız aldı, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilenleri sizler için derledik.

Bu Tarz Benim 17 Kasımda Kim Ne giydi?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
İşte 17 Kasım Pazartesi Bu Tarz Benim Kıyafetleri

17 Kasım Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Siyah tayt pantolon, siyah kısa kürk, siyah şapka, beyaz gömlek ile sahneye çıktı. YILDIZ alamadı. 

17 Kasım Bu Tarz Benim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Siyah body, belden kemerli, mavi bol kumaş pantolon, siyah çanta ile sahneye çıktı. YILDIZ alamadı. 

17 Kasım Bu Tarz Benim Gizem Güler Kıyafetleri: Gizem Güler, pudra rengi bluz, pudra rengi pantolon ile sahneye çıktı. YILDIZ alamadı. 

17 Kasım Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: 

17 Kasım Bu Tarz Benim Özlem Özden Kıyafetleri: Krem trençkot, siyah çanta, kahverengi elbise, siyah çizgili kahverengi bilekten bağlamalı topuklu ayakkabı ile çıktı. YILDIZ alamadı. 

17 Kasım Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Yıldız aldılar...

17 Kasım Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah mini elbise, mavi palto, siyah ayakkabı ve siyah çanta ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildi. 

BU TARZ BENİM 15 KASIMDA KİM ELENDİ>>>

bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 17 kasım, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 17 kasımdaki kıyafetler, bu tarz benimde 17 kasımda kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 17 kasım nur ne giydi, bu tarz benim 17 kasım özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi, bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 17 kasım ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 17 kasım pazartesi günü kıyafetleri, bu tarz benimde pazartesi günü kim ne giydi, 17 kasım bu tarz benim kimler yıldız aldı, 17 kasımda nur gizem özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler, 17 kasımda ayşegülün giydiği kıyafetler, 17 kasım pazartesi günü gizemin giydiği elbiseler
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com