Googlede Ara

BU TARZ BENİM 8 KASIMDA KİM ELENDİ - BU TARZ BENİMDE BU HAFTA KİM ELENDİ 8 KASIM 2014


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 8 KASIM ELEME GECESİNDE KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Şu sıralar herkesin ilgi odağı haline gelen ve izlemekten keyif aldığı, gündüz kuşağı programları arasında olan her gün yeni bölümleri ile yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam etmektedir. Birbirinden güzel kızların yarıştığı yarışmada her gün farklı kıyafetler giyiliyor ve benim tarzım bu diyerek jüri karşısına çıkarak değerlendirmeye giriyorlar. Bu Tarz Benim yarışması jüri üyesi koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez oturmaktadır. Hafta içi hergün yayınlanan yarışmada kızlar kıyafetleri ile yıldız alamaya çalışırlarken, Cumartesi günü ise elenme korkusuyla karşı karşıya kalmaktadırlar. 

Her Cumartesi eleme gecesi olan Bu Tarz Benim yarışmasında bu hafta 8 Kasım Cumartesi günü de eleme gerçekleşecek. Bu tarz benim yarışmasının büyük ödülü olan 100 bin TL'ye veda edecek kişi 8 Kasımda belli olacak. Geçen hafta en son yarışmadan elenen isim Roza Şake olmuştu. Bakalım bu hafta 8. eleme gecesi olan bu tarz benim yarışmasında bakalım elenen isim kim olacak.

Bilindiği gibi her Cumartesi eleme gecesinde bu tarz benim yarışmasında kızlar farklı konseptlerde sahneye çıkıyorlar. Bu tarz benimde bu hafta da birbirinden iddialı konseptler olacak. Bu Tarz Benim yarışmasında 8 Kasımda her yarışmacı bir ünlüyü taklit ediyor. Renkli anların yaşanacağı bu tarz benim 8 Kasım gecesi ekranlarda olacak. 

Bu Tarz Benim 8 Kasımda Elenen İsim MELTEM KEKLİK oldu.



Bu tarz benim yarışmasının eleme gecesinde yapılacak taklitler şöyle;
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim Nurcan Şencan - Michael Jackson Taklidi,
Bu Tarz Benim Aycan Şencan - Seda Sayan Taklidi,
Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi - Yılmaz Morgül Taklidi,
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa - İbrahim Tatlıses Taklidi,
Bu Tarz Benim Ezgi Baylar - Zerrin Özer Taklidi,
Bu Tarz Benim Gizem Güler - Ajda Pekkan Taklidi
Bu Tarz Benim Meltem Keklik - Sıla Taklidi
Bu Tarz Benim Özlem Özden - Prenses Diana Taklidi
Bu Tarz Benim Nur Bozar - Salma Hayek Taklidi

Bu Tarz Benim yarışmasında her eleme gecesinde bir ünlü isim konuk jüri üyesi olmaktadır. Bu hafta ki Bu Tarz Benim yarışmasında 8 Kasım Cumartesi eleme gecesinde konuk sanatçı ise Seda Sayan olacak. Birbirinden ilginç taklitler ve Seda Sayan'ın şarkıları ile Bu Tarz Benim yarışmasında eleme stresinin yanı sıra bol bol eğlence olacağa benziyor. 


Bu hafta hangi yarışmacı koruma altına alınacak?
Bu Tarz Benim 8 kasım eleme gecesi hangi yarışmacı kimin ismini söyledi?
Jüri üyesi eleme için kimin adını söyledi?

Eleme için Nur Yerlitaş, Tuğçe gitsin dedi.
Eleme için Uğurkan Erez, Tuğçe gitsin dedi.
Eleme için Kemal Doğulu, Meltem gitsin dedi.
Eleme için İvana Sert, Meltem gitsin dedi.
Eleme için Seda Sayan, Meltem gitsin dedi.



BU TARZ BENİM NUR BOZAR >>>
BU TARZ BENİM EZGİ BAYLAR >>>
BU TARZ BENİM GİZEM GÜREL >>>
BU TARZ BENİM ÖZLEM ÖZDEN >>>
BU TARZ BENİM TUĞÇE ERGİŞİ >>>
BU TARZ BENİM AYCAN-NURCAN >>>


bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim 8 kasım eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 8 kasımda kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından 8 kasımda kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, bu tarz benim eleme bilgileri, bu tarz benim yarışması elenen kim oldu, bu tarz benim nur bozar, bu tarz benim gizem, bu tarz benim resimleri, bu tarz benim videoları, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim dün kim elendi, 8 kasım cumartesi bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benim eleneni kim oldu, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, cumartesi bu tarz benim kim elendi, 8 kasım cumartesi hangi yarışmacı hangi ünlüyü taklit etti, bu tarz benim 8 kasım taklitleri, bu tarz benim 8 kasım cumartesi yapılan taklitler, bu tarz benim nurcan şencan michael jackson taklidi, bu tarz benim seda sayan takliti, bu tarz benim ibrahim tatlıses taklidi
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com