Googlede Ara

BU TARZ BENİM BÜYÜK FİNAL GÜNÜ NE ZAMAN - BU TARZ BENİM FİNAL TARİHİ 13 ARALIK 2014


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM BÜYÜK FİNAL NE ZAMAN...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show Tv de hafta içi her gün gündüz kuşağında yayınlanan ve genellikle hanımların bir numaralı programı olan Bu Tarz Benim yarışması için artık yavaş yavaş sonlara gelinmeye başladı. Her hafta Cumartesi günü bir yarışmacının elendiği favori yarışma programı olan Bu Tarz Benim büyük final günü için artık sayılı günler kaldı. Bu Tarz Benim yarışmacılarının büyük final için heyecanlanmalarının yanısıra, izleyiciler de bu tarz benim final gecesini iple çekmektedirler. 

Cumartesi günleri Bu Tarz Benim eleme günleri ile 3 yarışmacı daha elenecek ve son dörde kalan yarışmacılar bu tarz benim yarışmasının en tarz yarışmacısı ve 100 bin TL'lik ödülün sahibi olavak. Bu Tarz Benim büyük final gecesi ne zaman ve büyük finale kaç yarışmacı kalacağı ve kimlerin finale kalacağı gibi bilgiler yazımızın devamındadır. Her hafta eleme geceleri bile büyük coşku ve süpriz konuklarla gerçekleşen Bu Tarz Benim Final gecesine yine sürpriz isimler konuk olacak ve heyecanla eğlence bir anda yaşanacak. Şimdi tüm bu tarz benim yarışması izleyicilerinin merak ettikleri sorulardan bazılarını sizler için yazımızın devamında paylaştık.

İşte Bu Tarz Benim Büyük Final Gecesi Hakkında Merak Edilenler

Bu Tarz Benim Final Gecesi Ne Zaman? 
- Bu Tarz Benim Yarışması Finali 13 Aralık 2014 Cumartesi Günü

Finale Kaç Yarışmacı Kalacak ve Oylama Kaç Yarışmacı Arasında Olacak
- Büyük final gecesine 4 yarışmacı kalacak ve birinci bu dört kişi arasından seçilecek.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim Final Gecesinde Oylama Nasıl Olacak?
- Bu Tarz Benimin büyük final gecesinde oylama hem jüri üyeleri tarafından hemde izleyiciler tarafından yapılacak. Yani final gecesinde %50 halk oylaması olacaktır.

Bu Tarz Benim Yarışmasının Büyük Ödülü Ne Olacak?
- Bu Tarz Benim yarışmasında oylama sonucu birinci seçilen yarışmacı hem yarışmanın en tarz giyinen ismi olacak hemde 100 Bin TL ödül alacaktır.


Bu Tarz Benim yarışmasının büyük finali galası hakkında gelişmeler ve haberler oldukça sizler ile buradan paylaşarak duyurmaya çalışacağız. 

Dilerseniz sizde Bu Tarz Benim yarışmasında kimin birinci olacağı hakkında yada sizin favori yarışmacınızın kim olduğunu ve yarışmacılar hakkındaki düşüncelerinizi YORUM bölümünden paylaşarak yarışmacılara destek olabilirsiniz. bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir

Sizce Bu Tarz Benim Birincisi Kim Olur?
Siz Bu Tarz Benim Yarışmasını Kimin Kazanmasını İstersiniz?


BU TARZ BENİM EZGİ BAYLAR RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM GİZEM GÜREL RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM TUĞÇE ERGİŞİ RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM ÖZLEM ÖZDEN RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM AYCAN-NURCAN RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM AYŞENUR BALCI RESİMLERİ>>>

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benimde kimler kaldı, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim büyük final ne zaman, bu tarz benim büyük final ne zaman yapılacak, bu tarz benim finale kaç gün kaldı, bu tarz benim finalde kaç yarışmacı olacak, bu tarz benim finale kalanlar kimler, bu tarz benim kimler finale kaldı, bu tarz benim kimler finale kalacak, bu tarz benim büyük ödül kaç para, bu tarz benim gala final gecesi hangi gün, bu tarz benim büyük finale hangi gün yapılacak, bu tarz benim yarışmasını kim kazandı, bu tarz benim birinci kim olacak, bu tarz benim final oylaması, bu tarz benim finale kalan isimler kimler, bu tarz benim ikizler finale kaldı mı,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com