Googlede Ara

BU TARZ BENİM ÖZLEM ÖZDEN NİŞANI - 3 KASIM BU TARZ BENİM ÖZLEM'İN NİŞAN TÖRENİ


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM ÖZLEM ÖZDEN NİŞANI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Ekranların sevilen yarışması Bu Tarz Benim kavga ve gerilim dolu bölümleri ile devam etmektedir. Her bölümü bir olay ve her bölümde bir ilk yaşanan bu tarz benimde sular durulmuyor. Hemen hemen hepsi birbiri ile kavgalı olan kızlar yine dur durak bilmiyor. Bilindiği üzere 1 Kasım Cumartesi akşamı eleme gecesinde bir yarışmacı veda etmişti. 1 Kasımda elenen isim Roza Şake olmuştu. 

Bu Tarz Benim yarışmasında 8. haftaya 3 Kasım Pazartesi günü başlayacak olan yarışmacılar bu yeni bölümde eleme gecesinin kavgasını devam ettirmektedirler. 3 Kasım Pazartesi bu tarz benim yarışmasının yeni bölümünde bir ilk yaşandı ve Özlem Özden programda nişanlandı. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim Özlem Özden nişanlanıyor. 3 Kasım Pazartesi günü yeni bölümde yarışmanın en renkli isimlerinden olan Özlem Özden nişanlanıyor. Renkli anlara sahne olan yarışma, Bu Tarz Benim Özlem Özden nişanı olarak yine bir ilke imza atarak büyük beğeni topladı. Özlem Özden'in nişanlısı canlı yayında Özlemi Özden'i Nur Yerlitaş'tan istiyor ve Özlem Özden'in nişanı bu tarz benim programında gerçekleşiyor. 

Bu Tarz Benim Özlem Özden'in nişanlısı kim, Özlem Özden kiminle nişanlandı diye merak edilirken. Olayın aslı ortaya çıkıyor ve Özlem Özden nişanı olayının bir konsept olduğu anlaşılıyor. 

3 Kasım Pazartesi günü yayınlanan yeni bölüm Bu Tarz Benim de yine Özlem rüzgarı esti. Özlem Özden elenmeden son anda kurtuldu ve 8. haftanın ilk bölümünde sahneye nişanlısı ile çıktı. Özlem Özden show için manken ile nişan provası yaptı. Sahneye çıktığı yakışıklı delikanlı ile nişan showu ile jüri üyesinden yıldız almaya çalıştı.
1 kasım eleme gününde evlilik konusu açan Özlem Özden'e jüri üyeleri sözler vermişti. Bu sözler Nur Yerlitaş Özlem'in gelinliğini dikecekti, Kemal Doğulu Özlem Özden'in saç ve makyajını yapacaktı, Demet Akalın ise düğüne gelme sözlerini vermişlerdi. 


bu tarz benim, bu tarz benim özlem özden, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 3 kasım pazartesi, bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim özlemin nişanlısı kim, bu tarz benimde özlemin nişanı, özlem özdenin nişan olayı gerçek mi, özlem özden ve nişan provası, bu tarz benim özlem özden nişanı, bu tarz benim özlem nişanlanıyor, bu tarz benim özlem nişanladı mı, özlem özden nişan görüntüleri, bu tarz benim özlem nişanlısı, özlem özdenin nişanlısı kim,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com