Googlede Ara

GÜNAHKAR DİZİSİ SENSİZ BEN ŞARKI VE SÖZLERİ - GÜNAHKAR DİZİSİ ŞARKISI SENSİZ BEN


- Reklamlar -
GÜNAHKAR DİZİSİ SENSİZ BEN ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Uzun zamandır merak ve heyecan ile beklenen Günahkar dizisi nihayet izleyici ile buluşarak ekranlara geldi. Fox Tv ekranlarında izleyici ile buluşacak olan Günahkar dizisi 1. bölüm ile oldukça sevilerek büyük beğeni toplamayı başardı. Genç kızların sevgilisi olan yakışıklı oyuncu Seçkin Özdemir'in yeni dizisi olan Günahkar Çarşamba akşamları yayınlanmaktadır.

Günahkar dizisi başrollerinde Seçkin Özdemir, Hazal Filiz Küçükköse, Gülcan Arslan, Zuhal Gencer, Çağrı Şensoy, Caner Tanrıverdi ve Korel Cezayirli gibi başarılı isimler yer almaktadır. Günahkar 1. bölümü ile ekrana gelirken dizide çalan şarkı izleyenler tarafından sevilerek merak edilmeye başlamıştır. Günahkar dizisinde çalan şarkı olan sensiz ben isimli şarkı kimin diye sorular sorulmaktadır. 

Günahkar dizisinde çalan Sensiz Ben şarkısı Pera grubunun şarkısıdır. Pera isimli grubun şarkısı olan Sensiz Ben şarkısı Günahkar dizisinde çaldı ve izleyici şarkıyı beğenerek araştırmaya başladı. Yazımızın devamında Günahkar dizisinde çalan sensiz ben isimli şarkının sözlerini bulabilirsiniz


Günahkar Dizisinde Çalan Sensiz Ben şarkısı

PERA - "SENSİZ BEN" SÖZLERİ

"Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir 
Ne de ben sensiz kalmayı
Neden bir dert biter diğeri gelir
Ateştir bu, iyi bilir yakmayı
Kuşları anladım da 
Senin kanatların yok, nasıl uçtun da gittin
Kırık cam misali hatalarım acıtır 
Seni böyle mi kaybettim?

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş, dilim suskun susmuşum
Bak bana mahvolmuşum 
Senden kendimi almayı unutmuşum

Bul beni kaybolmuşum
Gecem günüme karışmış bir hoşum 
Sanma ki sarhoşum
Ne var ne yoksa içimde bomboşum

Ne gün güneşe doymayı bilir
Ne de ben sana bakmayı
Uyursun beni gece
Sevmesem de sensiz hayaller kurmayı
Dikenleri anladım da
Senin çiçeklerin vardı
Nasıl soldun da gittin
Fırtınam oldun yıkıldım ben
Söyle, seni böyle mi kaybettim"

günahkar dizisi, günahkar dizisi oyuncuları, günahkar dizisi karakter isimleri, günahkar dizisinde çalan şarkı, günahkar dizisi hakkında bilgi, günahkar dizisi sensiz ben, günahkar dizisi sensiz ben şarkı sözleri, günahkar dizisinde çalan şarkı, günahkar dizisi şarkısı, günahkar dizisi şarkıları, günahkar dizi oyuncuları, günahkar dizisi, dizi müzikleri, günahkar dizisi, sensiz ben şarkı sözleri, sensiz ben şarkısını kim söylüyor, günahkar dizisinde çalan şarkıyı 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com