Googlede Ara

BU TARZ BENİM 14 ARALIK PAZAR GÜNÜ KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM YENİ SEZON ELEME GECESİ 14 ARALIK


- Reklamlar -

BU TARZ BENİM 14 ARALIK PAZAR KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Sevilen yarışma Bu Tarz Benim yeni sezon yarışmacıları ile Pazar günleri ekranlarda olmaya devam ediyor. Birinci sezon bitene kadar Pazar günleri yayınlanacak olan Bu Tarz Benim 2. sezon bölümleri 20 Aralıktan sonra hafta içi her gün yayınlanmaya ve Cumartesi günleri ise eleme gecesi olmaya devam edecek. 

Yayınlandığı ilk günden beri büyük beğeni toplayan Bu Tarz Benim yarışması artık birinci sezon bitimi için son hafta 20 Aralık'ta final yapacak olan bu tarz benim hız kesmeden ikinci sezona başlayacak. Bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları tanıtılmıştı. Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı ikinci sezonda yine gümdemde olmaya devam edecek. 

Bilindiği üzere geçen Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmasında İlbige Uzun elenmişti. Bu hafta yani 14 Aralık Pazar günü de yine bir eleme olacak. Bakalım bu hafta bu tarz benim ikinci sezon yarışmacılarından kim elenecek. 

Bu Tarz Benim 14 Aralık Pazar ikinci sezon üçüncü bölümünde yarışmacıların konseptleri kostüm partisi olacak ve yarışmacılar birbirinden farklı kıyafetlerle sahneye çıkacaklar. 14 Aralık Pazar günü bu tarz benim yarışmasında konuk jüri üyesi Hakan Peker oldu. 



Bu Tarz Benim 14 Aralık Pazar 
Elenen İsim Arife oldu.


14 Aralık Pazar günü Bu Tarz Benim puanlama sonrasında 2 yarışmacı elemeye kaldı.
Elemeye kalan yarışmacılar Arife ve Maria oldu. Jüri üyeleri tekrar oylama yaptılar ve birer isim söylediler. İşte jüri üyelerinin söyledikleri isimler;

Nur Yerlitaş - Maria gitsin dedi.
Uğurkan Erez - Maria gitsin dedi.
Kemal Doğulu - Arife gitsin dedi.
İvana Sert - Arife gitsin dedi.
Hakan Peker - Arife gitsin dedi.


Bu Tarz Benim yarışmasının ikinci sezon bölümünde yarışmacılar değişik kıyafetlerle sahneye çıktılar. Ünlü şarkıcı Hakan Peker'in sevilen şarkıları geceye renk katarken, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları ise değişik kostümlerle izleyenleri şaşırttılar. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
30 Kasım Pazar akşamı yayınlanan bu tarz benim 2. sezonun ilk bölümünde yarışmacıları sizlere tanıtmıştık. Yazımızın devamında bu tarz benim yeni sezondaki tüm yarışmacıların hakkında bilgileri bulabilirsiniz.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI>>>

bu tarz benim, bu tarz benim 2. sezon, bu tarz benim ikinci sezon bölümleri, bu tarz benim 14 aralık eleme gecesi, bu tarz benim pazar günü kim elendi, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon elemeleri, bu tarz benim pazar günü kim elendi, bu tarz benim eleme günü, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 14 aralık pazar günü kim elendi, bu tarz benim dün akşam kim elendi, bu tarz benim bu akşam kim elendi, 

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com