Googlede Ara

BU TARZ BENİM 5 ARALIK KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - BU TARZ BENİM 5 ARALIK KIYAFETLERİ


- Reklamlar -
5 ARALIK BU TARZ BENİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Başladığı ilk günden beri ilgi ile izlenen Bu Tarz Benim yarışmasında artık sona gelindi ve geriye 5 yarışmacı kaldı. 6 Aralık Cumartesi günü de bir kişi elenecek ve geriye sadece 4 kişi kalacak. Bu 4 yarışmacı arasından ise Bu Tarz Benim Birincisi seçilecek ve Türkiye'nin Tarz kadını belli olacak. 6 Aralık eleme gününde elenecek isim belli olduktan sonra ise bakalım bu tarz benim yarışmasının birincisi kim olacak.

Bu Tarz Benim yarışmasının jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez gibi dallarında başarılı isimler oturmaktadır. Bu tarz benim yarışmasının her bölümünde farklı farklı kıyafetler giyen yarışmacılar, jüri karşısına geçerek hem jüriden, hemde arkadaşlarından yorumlar alıyorlar. Jüriden olumlu sözler alan ve Tarzsın dedikleri yarışmacılar yıldız almaya çalışıyorlar. Bu Tarz Benimde Cumartesi günleri ise eleme oluyor ve bir yarışmacı eleniyor. 

Bu Tarz Benim yarışmasında her gün giyilen kıyafetler hanımlar tarafından ilgi ile takip edilmektedir. Sizlere her gün bu tarz benim yarışmasında kimin hangi kıyafeti giydiğinin bilgisini paylaşıyoruz. Bu yazımızda ise Bu Tarz Benimde 5 Aralıkta kim ne giydi ve 5 Aralık bu tarz benimde kimler yıldız aldı, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilenleri sizler için derledik.

Bu Tarz Benim 5 Aralık Kim Ne giydi?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
İşte 5 Aralık Cuma Bu Tarz Benim Kıyafetleri

5 Aralık Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Beyaz abiye elbise, gümüş çanta. YILDIZ ALDI.

5 Aralık Bu Tarz Benim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Yeşil kalem etek,siyah boğazlı kazak, siyah deri ceket, hardal stilettoile çıktı. YILDIZ ALDI.

5 Aralık Bu Tarz Benim Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah asimetrik kesim abiye elbise, gold renk ayakkabı. YILDIZ ALAMADI

5 Aralık Bu Tarz Benim Özlem Özden Kıyafetleri: Siyah abiye elbise, siyah kürklü bolero ve siyah çanta ile sahneye çıktı. YILDIZ ALDI.

5 Aralık Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan, ekoseli elbise, yeşil ayakkabı, Aycan gümüş renk ışıltılı elbise, siyah mont ile sahneye çıktı.

BU TARZ BENİM BÜYÜK FİNAL NE ZAMAN>>>


bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 5 aralık, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 5 aralıktaki kıyafetler, bu tarz benimde 5 aralıkta kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 5 aralık, bu tarz benim 5 aralık özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi, bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 5 aralık ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 5 aralık cuma günü kıyafetleri, bu tarz benimde cuma günü kim ne giydi, 5 aralık bu tarz benim kimler yıldız aldı, 5 aralıkta nur gizem özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler, 5 aralıkta giydiği kıyafetler, 5 aralık cuma günü gizemin giydiği elbiseler
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com