Googlede Ara

BU TARZ BENİM DERYA YARAR KİMDİR - DERYA YARAR KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM DERYA YARAR...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
30 Kasım Pazar akşamı yeni sezonu ile başlayan ve yarışmacılarını bir bir tanıtan Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam etmektedir. Birbirinden güzel kızların yer aldığı sevilen yarışma bu tarz benim hız kesmeden devam etmektedir. Geçen sezon olduğu gibi bu yeni sezonda da bu tarz benimde ilgi çekici ve güzellikleri ile büyüleyen yarışmacılar yer almaktadır. 

Yine her zaman olduğu gibi bu yeni yarışmacılarda programla beraber izleyenleri ekrana kilitledi. En çok izlenen programlar arasında olan Bu Tarz Benim birinci sezonun artık sonuna yaklaşıldı. Bir yarışmacı daha elendikten sonra büyük final yapacak olan bu tarz benim hiç ara vermeden yeni sezonu ile ekranlarda olacak. 

Bu Tarz Benimin yeni güzellileri bir bir sahneye çıktı ve jüriden puanlar aldı. 30 Kasım Pazar akşamı ilk eleme gecesi de olan bu tarz benimde jüri üyelerinde en az puanı alan ve ilk elenen isim Aygül Bayşu oldu. Sizlere bu tarz benim yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı yarışmadaki tüm yarışmacılar hakkında bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz. 

Bu Tarz Benim ikinci sezonda jüri üyelerinde değişme olmadı ve jüri üyeleri yine İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal doğulu, Uğurkan Erez olacak. Birbirinden güzel kızların Türkiye'nin tarz kadını olmak ve büyük ödül olan 100 Bin TL'lik ödülü kazanmak için yarışacakları Bu Tarz Benim yeni sezonda bakalım nelere şahit olacağız. Yazımızın devamında bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Derya Yarar hakkında bilgileri bulabilirsiniz. 

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

Bu Tarz Benim Derya Yarar Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzellerden bir tanesi de Derya Yarar isimli güzeldir. 

Bu Tarz Benim 2. sezonda olan asıl adı Ada Derya Yarar olan genç yarışmacı, 1991 yılında Hatay’da doğmuştur. Bekar olan Ada Derya Yarar, ailesi ile beraber İstanbul, Bahçelievler'de yaşamaktadır.

23 yaşında olan güzelliği ile jüriyi ve izleyenleri büyülemeyi başarmıştır. 1.67 boyunda ve 50 kilo olan güzel yarışmacı Hostes olmak istemektedir. Derya Yarar, daha önce Kanal D ekranlarında yayınlanan Bana Her Şey Yakışır programına katılmıştı. Ailesinin paraya ihtiyacı olduğunu söyleyen Derya Yarar, yarışmayı kazanarak ailesine katkı sağlamayı düşündüğünü söyledi.

Derya Yarar, 30 Kasım 2014 tarihinde ikinci sezon başlayan “Bu Tarz Benim” adlı yarışma programına katıldı. Yeni sezon yarışmacıları arasında olan Derya Yarar favori yarışmacılar arasında yerini almış durumdadır.

Bu Tarz Benim Derya Yarar Yaşı : 23
Bu Tarz Benim Derya Yarar Boyu :
Bu Tarz Benim Derya Yarar Kilosu :
Bu Tarz Benim Derya Yarar Twitter :
Bu Tarz Benim Derya Yarar Facebook :
Bu Tarz Benim Derya Yarar İnstagram :

Bu Tarz Benim Derya Yarar Resimleri



bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yeni katılan yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları isimleri neler, bu tarz benim yeni yarışmacıların resimleri, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni sezon ne zaman başlıyor, bu tarz benim derya yarar kimdir, derya yararderya yarar kimdir, derya yarar kaç yaşında, derya yarar resimleri, derya yarar kaç yaşında, derya yararderya yarar hakkında bilgi, derya yarar nerelidir, derya yarar foto galeri, bu tarz benim derya yarar vücut ölçüleri, derya yarar bu tarz benim videoları, bu tarz benim derya yarar kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı derya yararderya yarar kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, derya yarar seksi resimleri, bu tarz benim derya yarar

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com