Googlede Ara

EMİR Bİ AĞLA ŞARKISI VE SÖZLERİ - EMİR&GÜLŞEN Bİ AĞLA ŞARKI SÖZLERİ


- Reklamlar -
EMİR-GÜLŞEN Bİ AĞLA ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Geçtiğimiz günlerde yeni albümünü çıkaran ve büyük beğeni toplayan, sevilen sanatçı Emir Kendimden adını verdiği albümü ile hayranlarını sevindirmeyi başardı. 

Tüm müzik marketlerde yerini alan Emir Kendimden albümü kısa sürede dinlenen albümler arasına girmeyi başardı. En son Ateşten Rüzgar Gibi isimli şarkısı ile oldukça ilgi gören ve hayran kitlesini arttıran başarılı sanatçı Emir, yeni albümü ile yine oldukça başarılı olmuştur.

Emir Kendimden isimli yeni albümünde toplamda 4 şarkı bulunmaktadır. Albümdeki şarkıların sözlerinin hepsi yakışıklı sanatçı Emir'e aittir.

Emir Kendimden adlı albümünde, dallarında başarılı bir çok isimle çalışmıştır. Albümdeki şarkıların sözlerinin yanı sıra, albümün prodüktörlüğünü de üstlenen Emir, iki başarılı isim ile de düet yapmıştır. Emir'e Bi Ağla şarkısında Gülşen vokal yapmıştır. Diğer isim ise Yıldız Tilbe'dir. Yıldız Tilbe ise Emir'e Yaylı Yatak isimli şarkıda eşlik etmiştir.

Albümün çıkış parçası olarak Bi Ağla şarkısı seçilmiş ve birde klip çekilmiştir. Emir Gülşen ile birlikte söyledikleri Bi Ağla şarkısının sözleri yazımızın devamındadır.

EMİR YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>

Emir-Gülşen Bi Ağla Şarkı Sözleri

Emir&Gülşen - Bi Ağla Sözleri

Yola Çıktım Bir Nefeste
Dindiremedim Öfkemi
Geri Döndüm Zoru Görünce
Kandıramadım Kalbimi
Kendimden Çok Sevmiştim
Sensiz Karaya Vurdum Sanki
Resimlerine Baktım Dün
Ağla Bir Ağla , Bir Ağla
Anladım Özlemiştim
Ne Zamandır Görmeyi Beklemişim
Heyecanlandım Yine Karşında
Anladım Özlemişim
Nedense Gerçeği Görmemişim
Senden Uzakta Bir Dünya
Yokmuş Aslında


emir yeni şarkısı, emir bi ağla şarkısı, emir gülşen bi ağla şarkı sözleri, emir ve gülşen bir ağla sözleri, gülşen emir ağla şarkı sözleri, emirin gülşenle beraber söyledikleri şarkı, emir yeni klip şarkısı, emir gülşen ağla indir, emir bi ağla şarkısı indir dinle, emir mp3, yeni şarkılar, yeni albümler, albüm şarkıları, emir kendimden albüm şarkıları indir,emir kendimden 

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com