Googlede Ara

GÜLDEN MUTLU DEĞİŞTİM ŞARKISI VE SÖZLERİ - GÜLDEN MUTLU YENİ ŞARKISI DEĞİŞTİM SÖZLERİ


- Reklamlar -
GÜLDEN MUTLU DEĞİŞTİM...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yeni albümü büyük heyecanla beklenen sevilen sanatçı Gülden Mutlu Sen Yokken Olanlar isimli yeni albümünü dinleyicilerinin beğenisine sundu. Soğuk Odalar isimli şarkı ile tanıdığımız başarılı sanatçı Gülden Mutlu yeni albümü ile sevilen albümler arasında yerini aldı.

Müzik dünyasında adını yeni yeni duyurmaya başlayan ve oldukça beğenilen isim olan Gülden Mutlu her geçen gün hayran kitlesinin arttırarak dinlenmeye devam ediyor. Gülden Mutlu yeni albümü Sen Yokken Olanlar adlı yeni solo albümü ile müzik marketlerde yerini aldı. Daha önce Unutamam Dedin adlı albümü ile büyük başarı yakalayan Gülden Mutlu, Emre Aydın ile birlikte söyledikleri Soğuk Odalar adlı şarkı ile de adından oldukça söz ettirmişti.

Gülden Mutlu yeni albümünde toplamda 9 şarkı bulunmaktadır. Albümdeki şarkılardan bir tanesi Unutamam Dedin isimli şarkının akustik versiyonudur. Başarılı ve güzel sanatçı şimdi yeni albümü Sen Yokken Olanlar ile fırtına gibi esmeye devam edecek. Gülden Mutlu'nun yeni albümünde olan Değiştim adlı şarkı albümdeki sevilen şarkılardan biridir. 

Yazımızın devamında Gülden Mutlu Değiştim isimli şarkısının sözlerini bulabilirsiniz. Sanatçının yeni albümünün tüm şarkılarına aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

GÜLDEN MUTLU YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>

Gülden Mutlu Değiştim Şarkı Sözleri

Gülden Mutlu - Değiştim Sözleri
Hani bir kuş gibi ürkek olduğum anlar
Hani bitmiz telaşım şimdi nerde
Bilinsin eskisi gibi değil ruh halim
Seni unutmak için değiştim

Hani bir kuş gibi ürkek olduğum anlar
Hani bitmiz telaşım şimdi nerde
Bilinsin eskisi gibi değil ruh halim
Seni unutmak için değiştim

Sildim gökyüzümden yazdığım adını
Unuttum damağımda bıraktığın tadını
Şimdi toplayıp bir bir gözyaşımı
Seni unutmak için değiştim

Hatırımda duruyor binbir türlü halin
Üşümüşsün ölmüşün, üzülmüşsün ölmüşüm
Bilesin eskisi gibi değil ruh halim
Seni unutmak için değiştim

Sildim gökyüzümden yazdığım adını
Unuttum damağımda bıraktığın tadını
Şimdi toplayıp bir bir gözyaşımı
Seni unutmak için değiştim


gülden mutlu, yeni çıkan albümler, gülden mutlu yeni albümü, gülden mutlu albüm şarkıları, gülden mutlu değiştim şarkısı, gülden mutlu değiştim, gülden mutlu değiştim şarkı sözleri, gülden mutlu değiştim indir, gülden mutlunun yeni albümü sen yokken olanlar, gülden mutlunun yeni şarkısının sözleri, gülden mutlu şarkı sözleri, yeni şarkı sözleri, gülden mutlu yeni albümü indir, gülden mutlu sen yokken olanlar albümü indir, gülden mutlu değiştim indir, gülden mutlu değiştim mp3, 

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com