Googlede Ara

FUNDA ARAR TARAF ŞARKI SÖZLERİ - FUNDA ARAR HOŞGELDİN ALBÜM ŞARKILARI TARAF SÖZLERİ


- Reklamlar -


FUNDA ARAR TARAF ŞARKI SÖZÜ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Başarılı yorumu ve güçlü sesi ile bugüne kadar sayısız şarkılara imza atan Funda Arar, müzik dünyasında önemli yere sahiptir ve sevilen sanatçılar arasındadır. 

Funda Arar sevenleri tarafından uzun zamandır beklenen albümü nihayet müzik marketlerde yerini aldı ve dinleyicilerine ulaştı. 

Funda Arar yeni albümü Hoşgeldin ile yine başarılı bir albüme imza atmıştır. Funda Arar'ın yeni albümünde toplamda 13 şarkı yer almaktadır. Albümdeki tüm şarkıları dinleyiciler tarafından beğenilen Funda Arar'ın albümünün çıkış parçası olarak Hayatın Hesabı adlı şarkı seçilmiştir.

Toplamda 13 şarkının yer aldığı Hoşgeldin albümünde Funda Arar, Soner Sarıkabadayı, Gökhan Tepe, Burcu Tatlıses, Ümit Sayın, Ragga Oktay, Şebnem Sungur, Bora Duran gibi başarılı isimlerle çalışmış ve oldukça başarılı olmuşlardır. 

Funda Arar yeni albümünde yer alan ve sevilen şarkılardan bir tanesi de, sözleri sevilen sanatçı Yıldız Tilbe'ye ait olan Taraf isimli şarkıdır. Albümde sevilen şarkılar asında olan Taraf şarkısının müziği ve düzenlemesini ise Febyo Taşel yapmıştır. Funda Arar Taraf şarkı sözlerini sizler için paylaşıyoruz.

FUNDA ARAR HOŞGELDİN ŞARKILAR>>>

Funda Arar Taraf Şarkı Sözleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Hep özledim seni
Yandım hiç sönmeden
Taraf tuttum
Sende durdum kalben
Yandım hiç sönmeden
Taraf tuttum

Kendini hiç yorma gönlüm alış buna
Dinle iç sesini duy yeter
Kimse sende umduğunu bulmadı
Ne yaptıysam olmadı
Hayatın mı bu öfke
Yaşamadıkların mı
Her gün gibi bugün de
Çek acını nazikçe

Söz: Yıldız Tilbe
Müzik: Febyo Taşel
Düzenleme: Febyo Taşel

funda arar, funda arar yeni şarkısı, funda arar taraf şarkısı, funda arar taraf şarkı sözleri, funda ararın söylediği taraf tuttum şarkısı, funda arar taraf indir, taraf şarkı sözü funda arar, funda arar taraf sarki sözleri, funda arar yeni albüm şarkılarının isimleri, taraf sözleri 

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com