Googlede Ara

YETİM GÖNÜLLER ASYA (YAĞMUR ÜN) KİMDİR - YAĞMUR ÜN KİMDİR KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU BİYOGRAFİ


- Reklamlar -


YETİM GÖNÜLLER ASYA KİMDİR...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Sevilen dizilere imza atan Samanyolu TV Yetim Gönüller adlı dizisi ile oldukça başarı yakalamıştır. Yayınlandığı her bölüm ile izleyici ekrana kilitleyen Yetim Gönüller dizi oldukça beğenilmektedir.

Yetim Gönüller dizi hakkında bilgileri diğer yazılarımızda vermiştik. Yetim Gönüller dizisinde izleyicinin beğendiği şey ise oyuncularıdır. Dizi oyuncuları arasında olan ve güzelliği ile dikkat çeken Yağmur Ün isimli oyuncudur. 

Yetim Gönüller dizisinde Asya karakterini canlandıran güzel oyuncu dizi oyuncuları arasında beğenilen oyuncuların başında gelmektedir. 

Yağmur Ün Yetim Gönüller dizisinde, anne ve babasını küçükken kaybetmiş ve teyzesi, kuzeni, eniştesi ile yaşamaktadırlar. Dizinin diğer bir kahramanı olan Kerem ile evlenerek birbirlerini tamamlamışlardır. 

Yetim Gönüller dizi oyuncularının hepsi sevilirken, Yağmur Ün ise hakkında en çok araştırılma yapılan isimlerdendir. Yetim Gönüller Asya kimdir, yetim gönüller Asya kaç yaşında ve Yağmur Ün kimdir, boyu kilosu kaçtır gibi sorular sorulmaktadır. Yazımızın devamında Yağmur Ün biyografi bilgilerini bulabilirsiniz.

YETİM GÖNÜLLER DİZİ OYUNCULARI>>>

Yetim Gönüller Dizisi Asya Karakteri Kimdir?

Yağmur Ün Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yetim Gönüller dizisinde Asya karakterini canlandıran Yağmur Ün, 4 Kasım 1995 yılında İstanbul da doğmuştur. Yaşının genç olmasına rağmen doğduğundan beri setlerde olan başarılı oyuncu bir çok dizide rol almıştır. Üsküdar Ticaret Lisesini bitiren Yağmur Ün daha sonra ise Beykoz Lojistik MYO'nu bitirmiştir.

İstanbul da yaşayan Yağmur Ün evlerinin geniş olmasından dolayı sayısız film kendi evlerinde çekilmiştir. doğduğu yıllardan bu yana hala evlerinde film ve dizi çekimleri devam etmektedir. Kemal Sunal, Zeki Alasya, Metin Akpınar, Hülya Avşar, İbrahim Tatlıses, Sibel Can, Özcan Deniz gibi daha bir sürü ünlü isimlerin evlerinde film çekmeleri ile küçük yaştan beri bu işlerin içindedir.

Şimdilerde 20 yaşında olan Yağmur Ün bir çok yerli yapımda rol almış ve son olarak Yetim Gönüller dizisinde başrol olarak karşımıza çıkmıştır. 1,66 cm boyunda ve 45 kilo ağırlığında olan güzel oyuncu 
İlk olarak Alemin Kralı dizisinde adından söz ettirmeyi başaran Yağmur ÜN, Elde var hayat, Nerde o yeminler, Medine, Hızlı Adamlar, Zerda ve Haziran Gecesi gibi dizilerde de ekran karşısına çıkmıştır.

Yağmur Ün’ün twitter hesabı @UnYagmur şeklindedir. Yine twitter hesabında paylaşılan instagram hesabı da instagram.com/unyagmurr şeklindedir. Yazımızın devamında başarılı oyuncu Yağmur Ün'ün resimlerini bulabilirsiniz. Oyuncu hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.


Yağmur Ün Resimleri


yetim gönüller, yetim gönüller dizi oyuncuları, yetim gönüller dizisi, yetim gönüller asya, yetim gönüller dizisi asya, yetim gönüller asya kimdir, yetim gönüller asya kim, yetim gönüller dizisi asya karakteri, yetim gönüller asya kaç yaşında, yetim gönüller asya gerçek adı nedir, yetim gönüller asya yaşı boyu, yetim gönüller asya hakkında bilgi, yetim gönüller asya resimler, yağmur ün, yağmur ün kimdir, yağmur ün kaç yaşında, yağmur ün biyografi, yağmur ün resimleri, yağmur ün hakkında bilgi, yağmur ün hayatı, yağmur ün şekilleri, yağmur ün görseller, 

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com