Googlede Ara

15 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ - İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 15 MAYIS


- Reklamlar -

15 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ...
Tv8 ekranlarının sevilen yarışması yeni ismi ile İşte Benim Stilim tüm hızıyla devam etmektedir. İşte Benim Stilim yarışmasında bir eleme gecesi daha geldi ve gözler bu hafta kimin eleneceğine çevrildi. Her hafta bir yarışmacının veda ettiği yarışmada 15 Mayıs Cuma akşamı da bir yarışmacı elenecektir.

Hafta içi hergün yayınlanan beğeni ile izlenen Tv8 İşte Benim Stilim yarışmasında giyilen kıyafetlerde oldukça beğenilmektedir. Sizlere İşte Benim Stilimde kimin ne giydiği ve kimin yıldız aldığı hakkındaki bilgileri sizlerle paylaşıyoruz. 

İşte Benim Stilim yarışmasında en kritik güne gelindi. Hafta içi farklı kıyafetlerle sahneye çıkan yarışmacılar, yıldız alabilmek için uğraşmışlardı. Şimdi ise İşte Benim Stilim eleme gecesine sıra geldi.

TV8 İşte Benim Stilim eleme haftası 15 Mayıs 2015 Cuma gecesi yapılacak. Yarışmanın eleneni Cuma günü belli olacak ve büyük ödüle veda edecek. Merakla beklenen İşte Benim Stilim 15 Mayısta elenen isimin kim olduğudur. Sizlere İşte Benim Stilim yarışmasının 15 Mayıs elenen isimi belli olduğunda hemen burada paylaşacağız. 

15 Mayıs İşte Benim Stilim CEREM Elendi


Birbirinden güzel yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde eleme gecesinde kimin ne kadar oy aldığı ve jüri üyelerinin kimin gitmesini istediği gibi bilgiler burada yayınlanacak ve güncellenecektir.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Daha önce İşte Benim Stilim yarışmacılarını sizlere tanıtmıştık. Sizde ekranda izlediğiniz ve gördüğünüz kadarı ile yarışmacılar hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilir ve yarışmacılar hakkında yorum yaparak kimin elenmesi gerektiği konusunda tahminlerde bulunabilirsiniz.

Nur Yerlitaş, Cerem gitsin dedi. 
İvan Sert, Cerem gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Didem gitsin dedi.
Kemal Doğulu Cerem gitsin dedi. 
Sinan Engin Didem gitsin dedi.


İşte Benim Stilim'in TV8 ekranlarındaki eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim CEREM oldu. 


Sizin Beğendiğiniz veya Beğenmediğiniz Yarışmacı Kim?

tv8 işte benim stilim, tv8 işte benim stilim kim elendi, bu hafta işte benim stilimde kim elendi, işte benim stilim 15 mayıs cuma elenen kim oldu, 15 mayıs işte benim stilim elenen isim kim, işte benim stilim tv8 kim elendi, 15 mayıs işte benim stilim eleme gecesi kıyafetleri, dün akşam tv8 iste benim sitilim kim elendi, işte benim stilimde dün kim elendi,
- Reklamlar -


Kategori: , , ,

1 yorum:

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com