Googlede Ara

GÜNEŞİN KIZLARI PERİ (MİRAY AKAY) KİMDİR - MİRAY AKAY KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
GÜNEŞİN KIZLARI PERİ KİMDİR
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Kanal D ekranlarında başlayan ve izleyici ile buluşan Benim Adım Gültepe dizisi ilk bölüm ile oldukça beğenilerek olumlu tepkiler toplamayı başarmıştır. Kanal D'nin en iddialı dizilerinden biri olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile izleyicinin beğenisini toplamıştır. 

Benim Adım Gültepe dizisi başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, Selen Soyder, Ekin Koç, Bige Önal ve Evrim Alasya gibi başarılı isimlerin yer aldığı Benim Adım Gültepe dizisi konusu ile de dikkat çekmektedir, İzmir'in Gültepe semtini anlatan dizide 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Gülten karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan Miray Akay hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Gülten kimdir, Miray Akay kimdir, Miray Akay kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Miray Akay hakkında bilgileri, Miray Akay resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

Güneşin Kızları Dizisi Peri Karakteri Kimdir?

Miray Akay Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Güneşin Kızları dizisinde Peri karakterini canlandıran Miray Akay 8 Nisan 2001 yılında İstanbul da doğmuştur. 

2001 yılında dünyaya gelen ve 13 yaşında olan küçük oyuncu Miray Akay, Türk bir baba ile Ukraynalı bir annenin kızıdır. 3 yaşından beri oyunculuk yapan Miray Akay, diziler sinemalar ve video kliplerde rol alarak küçük yaşına çok fazla iş sığdırmayı başardı.

Sevilen sanatçı Mustafa Ceceli’nin Es isimli şarkısının klibinde ve Emre Aydın’ın Bu Yağmurlar adlı şarkısının kliplerinde oynayarak tanınan Miray Akay, Balık ve Kelebeğin Rüyası gibi sinema filmlerinde rol aldı.
Türkmalı, Bitmeyen Şarkı, Çıplak Gerçekler gibi dizilerde rol alan Miray Akay’ın tanınmasını sağlayan dizi ise 20 Dakika oldu.


Tuba Büyüküstün ve İlker Aksum’un başrollerini oynadığı dizide Duru Halaskar karakterini canlandıran Miray Akay başarılı oyunculuğu ile çok beğenildi.Artık aranan isimlerden olan Miray Akay şimdilerde Kanal D ekranlarında yayınlanan Benim Adım Gültepe dizisinde Gülten karakterini canlandırmaktadır.

Miray Akay Yaşı     : 13
Miray Akay Boyu   : 1,65
Miray Akay Twitter Hesabı : https://twitter.com/akaymirayy


Miray Akay Rol Aldığı Diziler

- Benim Adım Gültepe
- 20 Dakika
- Bitmeyen Şarkı


Miray Akay Resimleri






güneşin kızları dizisi, güneşin kızları dizi oyuncuları, güneşin kızları karakter isimleri, güneşin kızları peri kimdir, güneşin kızları peri resimleri, güneşin kızları peri kaç yaşında, güneşin kızları peri biyografi, güneşin kızları peri nereli hangi dizilerde oynadı, miray akay kimdir, miray akay kaç yaşında, miray akay biyografi, miray akay resimleri, miray akay foto galeri, güneşin kızları peri gerçek adı ne, miray akay wikipedi, güneşin kızları Dizisi karakter isimleri, miray akay, miray akay kimdir, miray akay resimleri, 
- Reklamlar -


Kategori: , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com