Googlede Ara

BU TARZ BENİM EVRİM BAKAS KİMDİR - EVRİM BAKAS KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM EVRİM BAKAS...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Fenomen olan Bu Tarz Benim yarışması dün yapılan eleme ile bir yarışmacıyı daha elerken, 29 Kasım eleme gecesinde elenen isim, yarışmanın favori ismi gösterilen ve hatta yarışmaya kazanacak olan isim diye sosyal medyada konuşulan Ayşegül Melisa Doğan oldu. Bu Tarz Benimde tüm kavgaların içinde olan Ayşegül Doğan sonunda elendi ve yarışmacılar rahat bir nefes almaya başladı. Artık bu tarz benim birinci sezonunun sonuna yaklaşılmışken büyük finale az bir zaman kaldı. 

Bu Tarz Benim ekibi yeni sezon için hazırlıkları sürdürmeyi devam ediyor. Bu Tarz Benim 2. sezonda yine iddialı ve hırslı yarışmacılar yer almaktadır. Sizlere daha önceki yazımızda bu tarz benim 2. sezon yarışmacılarının kimler olduğunu ve bazı bu tarz benim yarışmacılarının bilgilerini paylaşmıştık. 

Sizlere bu yazımızda ise bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan ve kendinden emin tavırları ve konuşması ile dikkat çeken Evrim Bakas hakkında bilgiler vereceğiz. Bu tarz benim yeni yarışmacıları merak edilemeye devam ediyor. Bu tarz benim Evrim Bakas kimdir, Evrim Bakas kaç yaşındadır, nerelidir gibi bilgiler yazımızın devamındadır.

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

Bu Tarz Benim Evrim Bakas Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzellerden bir tanesi de Evrim Bakas isimli yarışmacıdır. Bu Tarz Benim yarışmasının 19 Kasım'da yayınlanan bölümünde Bu Tarz Benim'e misafir yarışmacı olarak katılan Evrim jüriyi büyülemişti. 23 yaşında ve Rizeli olan Evrim tango yapmayı ve hayvanları çok seviyor. 

Evrim yarışmaya katıldığında klip çekimi konsepti ile jüri karşısına çıkmıştı. Mini ve dekolteli siyah elbisesi ile tüm bakışları üzerine toplayan Evrim jüriyi mest etmeyi başarmış ve Evrim'in çekici dansı, hareketleri ilgi çekmişti. 

Bu Tarz Benim Evrim Bakas hayalinin Nurella yani Nur Yerlitaş ile klip çekmek olduğunu söyledi. Bu Tarz Benim Evrim Tarkan'ın Hüp şarkısı eşliğinde Nur Yerlitaş ile dans etti. İvana Sert Evrim için "Ateş gibi yanıyorsun" yorumunu yaptı. İvana Evrim Bakas'ın kıyafeti için bir kadın için fazla abartılı yorumu yapmıştı. Ayrıca Evrim'in beyaz renkli ojeleri İvana Sert'in tepkisini çekti. İvana Sert Evrim'in çok şımarık olduğunu derli toplu olmasını ve bir şeyler anlatmasını istemişti. Evrim'in Nur Yerlitaş ile samimi olması dikkatlerden kaçmazken yarışmanın önemli isimlerinden biri olacağa benziyor. Kemal Doğulu ise "Evrim sen gerçek misin?" dedi. Kemal Doğulu Evrim'in kıyafetini beğenmedi. Evrim Bakas şimdiden çok konuluşacak gibi duruyor

Evrim Bakas Resimleri



bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yeni katılan yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları isimleri neler, bu tarz benim yeni yarışmacıların resimleri, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni sezon ne zaman başlıyor, bu tarz benim evrim bakas kimdir, evrim bakas kimdir, evrim bakas kaç yaşında, evrim bakas resimleri, evrim bakas kaç yaşında, evrim bakas, evrim bakas hakkında bilgi, evrim bakas nerelidir, evrim bakas foto galeri, evrim bakas vücut ölçüleri, evrim bakas bu tarz benim videoları, evrim bakas kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı evrim bakas, evrim bakas kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, evrim bakas seksi resimleri, evrim bakas kıyafetleri
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com