Googlede Ara

DİĞER YARIM DİZİSİ SEN BENİM DİĞER YARIMSIN ŞARKISI VE SÖZLERİ


- Reklamlar -
DİĞER YARIM DİZİ ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son dönemlerin en çok izlenen dizisi olan Diğer Yarım dizisi ilgi ile izlenmeye devam etmektedir. Her Pazar akşamı ATV ekranlarında izleyici ile buluşan sevilen dizi Diğer Yarım tüm hızıyla devam ediyor. 
Diğer Yarim dizisinin başrollerinde ise İpek Tuzcuoğlu, Orhan Kılıç, Eda Çatalcam, Gonca Sarıyıldız, Nevra Serezli ve Sait Genay gibi başarılı isimler yer alıyor. ATV Diğer Yarım dizisi konusu ise yıllar önce ikiz kız çocukları olan ve boşanan çiftlerin yıllar sonraki kavuşma ve birbirlerinden habersiz olan ikiz kızların bilmeden tanışmalarının gelişmesini konu alacak. İkiz olan Esma ve Zeynep ikiside farklı kültürlerde büyümüş iki güzel kızdır. 

Beğeni ile izlenen Diğer Yarım dizisi oyuncularının bir araya gelerek söyledikleri şarkı ve çektikleri klip oldukça beğenilmiştir. Diğer Yarım dizi oyuncularının kendi seslerinde olan Sensin Benim Diğer Yarım adlı şarkı ve klip şu sıralar ilgi ile izlenmektedir. Sizlere bu yazımızda Diğer Yarımda söylenen Sensin Benim Diğer Yarım şarkısının sözlerini paylaşacağız.


Diğer Yarım Dizi Oyuncularının Söylediği Sensin Benim Yarım Şarkısı

Diğer Yarım Dizisi - Sensin Benim Diğer Yarım Şarkı Sözleri
Ben Zeynep bu da Esma İşte benim canısı
Çarptığım kim diyorum benim yüzümün aynası
Nasılda boş geçmiş ömrün yarısı
Diğer yarımı buldum ben başımıza darısı
Çok zor oldu bulmak beni sakın bırakma
Bu masal olur bu aşk gökten düşer üç elma
Laga Luga yapmıycam direk lafa dalıcam 
Seviyorum kız seni daha ne bırakıcam

Sensin benim diğer yarım ömrüne giripte varamadığım
Sevmeye doyamadığım güzel yanımsın
Sensin benim diğer yarım ruhumun aynası gerçek oluşun
Sevmeye doyamadığım güzel yanımsın

Ayağınız denk olsun onlar benim kızlarım 
yıllar sonra buldum ben yaklaşanı yakarım
Kimi yakıyosun sen biraz dur bakalım
Yakmak gerekiyorsa ben alayım ben yakarım
Meryem gel yapma etme bizim bir mazimiz var
Diğer yarımsın işte sensin bir tek bana yar
Hop uşagum ayağını denk al 
kim istedi verdi onu verdim gitti kızımı

Aman ne diyim efendim kızınıza maşallah 
Eğer onunda gönlü varsa izdivaç var inşallah
Meryemimi bırakmam yakarım buraları
Hay ikinize de başlıycam bırakın yakamı
Eski eniştem malum ablam illa atışır
Afetim ahu gözlüm bizim işler karışık
Ablan bizi görmesin abim bizi duymasın 
Allahım duy sesimi bize düğün yaraşır

Sensin benim diğer yarım ömrüne giripte varamadığım
Sevmeye doyamadığım güzel yanımsın
Sensin benim diğer yarım ruhumun aynası gerçek oluşun
Sevmeye doyamadığım güzel yanımsın

diğer yarım dizi şarkısı, diğer yarım oyuncularının söylediği şarkı, diğer yarım tüm oyuncularının söylediği sensin benim diğer yarım şarkı sözler, diğer yarım oyuncularının söylediği şarkının sözleri, diğer yarım şarkı sözleri, diğer yarımda çalan şarkı, diğer yarım dizisinde söylenen şarkı, diğer yarım dizisi sensin benim diğer yarım, diğer yarım esma zeynep söyledikleri şarkı, diğer yarımda oynayan oyuncuların söyledikleri şarkı, esma ve zeynepin söyledikleri şarkının sözleri, diğer yarım şarkısının sözleri, sensin benim diğer yarım
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com