Googlede Ara

POYRAZ KARAYEL SENİ GÖRDÜM GÖRELİ ŞARKISI - İLKER KALELİ ELLERİ ELLERİME ŞARKI SÖZLERİ


- Reklamlar -


POYRAZ KARAYEL SENİ GÖRDÜM GÖRELİ ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Uzun zamandır merakla beklenen Poyraz Karayel dizisi 7 Ocak Çarşamba günü ilk bölüm ile ekranlarda olacak. Konusu ve oyuncu kadrosu ile büyük dikkat çeken Poyraz Karayel dizisi izleyici ile buluşmak için gün saymaktadır. 

Başrollerinde İlker Kaleli, Burçin Terzioığlu, Musa Uzunlar, Emel Çölgeçen, Gülçin Hatıhan, Murat Daltaban, Celil Nalkçan gibi isimlerin yer aldığı Poyraz Karayel adlı dizi hakkındaki bilgileri ve oyuncular hakkındaki merak edilenleri daha önceki yazılarımızda paylaşmıştık. 

Poyraz Karayel dizisi tanıtım fragmanında izleyicinin beğenisi kazanan İlker Kaleli söylediği şarkı ile oldukça beğenilmiştir. Dizide Poyraz Karayel karakterini canlandıran İlker kaleli söylediği şarkı ve sesi ile herkesi büyüledi. 

Duman grubunun elleri ellerime adlı şarkısını seslendiren Poyraz, yani İlker Kaleli oyunculuğunun yanı sıra müzikteki başarısını da ortaya koymaktadır. Duman grubunun sevilen şarkısı olan seni gördüm göreli, şaşırdım dolaşırım, bi başıma diye devam eden şarkısını İlker Kaleli de oldukça başarılı seslendirmiştir. 

Yazımızın devamında Poyraz Karayel dizisinde Poyraz karakterini canlandıran İlker Kaleli'nin söylediği şarkının videosunu ve şarkının sözlerini bulabilirsiniz.

Poyraz Karayel Dizisinde İlker Kaleli'nin Söylediği Şarkı



                                     



Poyraz Karayel (İlker Kaleli) - Seni Gördüm Göreli Şarkı Sözleri

Seni gördüm göreli
Şaşırdım, dolaşırım bir başıma
Seni bildim bileli
Kaçırdım şu aklı başımdan
Elleri ellerime
Gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma
Karışan bir sen olsan


poyraz karayel, poyraz karayel dizisi müzikleri, poyraz karayel dizisinde çalan şarkı, poyraz karayel ilker kaleli söylediği şarkı, ilker kaleli şarkısı, ilker kalelinin söylediği elleri ellerime şarkısı, ilker kaleli seni gördüm göreli dizisi, poyraz karayel dizisi poyrazın söylediği saçları saçlarıma karışan şarkısı, duman elleri ellerime şarkı sözleri, duman elleri ellerime indir, poyraz karayel dizisi elleri ellerime indir

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com