Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ MEZİYET (SELEN ÖZTÜRK) KİMDİR - SELEN ÖZTÜRK KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE MEZİYET...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Yeni yayın döneminin başlaması ile beraber, yeni başlayan diziler ve oyuncular hakkında bilgiler vermeye ve dizi oyuncularını sitemizin biyografi bölümünden tanıtmaya devam ediyoruz. Sizlere bu yazımızda yeni başlayan dizi olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında olan Selen Öztürk hakkında bilgiler vereceğiz.

Kanal D ekranlarında başlayan Benim Adım Gültepe dizisi konusu 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Meziyet karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan Selen Öztürk hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.


Benim Adım Gültepe dizisi Meziyet kimdir, Selen Öztürk kimdir, Selen Öztürk kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Selen Öztürk hakkında bilgileri, Selen Öztürk resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.


BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİ OYUNCULARI>>>



Selen Öztürk Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Meziyet karakterini canlandıran düzgün fiziği ve güzel gözleri ile dikkatleri üzerine çeken güzel oyuncu Selen Öztürk, 23 Temmuz 1980 tarihinde İzmir’de doğmuştur. Annesi Kıbrıslı, babası Uşak'lıdır. Herkesin çalıp, söylediği hatta oynadığı bir ailede büyümüş olan Selen Öztürk, Çocuk yaşta bütün sosyal aktivitelerin başını çekmiştir. 2004 yılında Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuarı’ndan mezun olmuştur. Mezun olduktan sonra İstanbul’a yerleşen oyuncu Selen Öztürk sırası ile Tiyatro Kedi, Tiyatro Oyun evi, Oyun Atölyesi gibi Tiyatrolarda çalışmıştır.

Tiyatro çalışmalarının dışında Sinema, Televizyon, Müzik Seslendirme çalışmalarına devam etmektedir. Ayrıca Piyano ve Gitar çalmaktadır. Hayatına oyunculukla devam eden güzel oyuncu “Muhteşem Yüzyıl” adlı dizide Hatice Sultan’ın yardımcısı Gülfem Hatun’u canlandırmıştır.

Selen Öztürk Boyu                : 170 
Selen Öztürk Kilosu               : 27
Selen Öztürk Twitter Adresi    : twitter.com/selennnozturk
Selen Öztürk Facebook Adresi : https://tr-tr.facebook.com/selen.ozturk.773776


Selen Öztürk Rol Aldığı Diziler

 - Benim Adım Gültepe
- Muhteşem Yüzyılbu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.


Selen Öztürk Resimleri








benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe meziyet kimdir, benim adım gültepe meziyet resimleri, benim adım gültepe meziyet kaç yaşında, benim adım gültepe meziyet hakkında bilgi, benim adım gültepe meziyet biyografi, benim adım gültepe meziyet nereli hangi dizilerde oynadı, selen öztürk kimdir, selen öztürk kaç yaşında, selen öztürk biyografi, selen öztürk resimleri, selen öztürk foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi meziyet, meziyet gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi meziyet gerçek adı ne, benim adım gültepe meziyet boyu kilosu boyu kaçtır, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com