Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER KONUSU NEDİR


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Sitemizin dizi bölümünde sizlere yeni dizileri tanıtmaya ve diziler hakkında bilgiler vermeye devam ediyoruz. Eylül ayının gelmesi ile beraber kanallar yeni sezon ile ilgili tüm yeniliklerini ve sürprizlerini bir bir tanıtmaya başladı. Televizyonlarda yeni sezonda yine birbirinden güzel bir çok dizi yer alacak. Yeni sezon için yeni başlayacak dizilerini tanıtmaya başlayan kanalların arasında olan Kanal D yeni dizi Benim Adım Gültepe adlı dizisi ile oldukça iddialı görünüyor. Benim Adım Gültepe dizisi bir dönem dizisi olacak ve 1980'li yılları konu alacak.

Kanal D de yeni başlayacak olan Benim Adım Gültepe dizisi başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz, Ekin Koç, Evrim Alasya, Tolga Sarıtaş ve Miray Akay gibi isimler yer alıyor. bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.

Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları içerisinde dikkat çeken oyuncuların arasında Fox tv de yayınlanan Sana Bir Sır Vereceğim adlı dizi ile büyük başarı yakalayan ve bir anda tanınan isim olan Ekin Koç, bu dizi ile yine adından söz ettireceğe benziyor. Benim Adım Gültepe dizisinde dikkat çeken diğer oyuncular ise Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde Cemile karakterini canlandıran Ayça Bingöl ve yine o dizide oynayan Soner karakteri ile anılan Mete Horozoğlu'dur


Benim Adım Gültepe Dizi Oyuncuları Kimler? 

bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe Gülümser - Ayça Bingöl
Benim Adım Gültepe Eşref - Mete Horozoğlu
Benim Adım Gültepe Halil - İlker Kızmaz (Kimdir Resimler ve Biyografi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Seyfi - Ekin Koç (Kimdir Resimler ve Biyografi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Suna - Evrim Alasya (Kimdir Resimler ve Biyografi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Murat - Tolga Sarıtaş (Kimdir Resimler ve Biyografi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Gülali - Efe Akercan Kimdir
Benim Adım Gültepe Fevzi - Burak Dakak Kimdir
Benim Adım Gültepe Basri - Hakan Karsak Kimdir
Benim Adım Gültepe Fuat Hoca - Şafak Başkaya (Kimdir Resimler ve Biyografi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Cevat - Rıza Sönmez
Benim Adım Gültepe Nazlı - Bige Önal (Kimdir Resimleri ve Biyografi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Ayten - Fulya Aksular Kimdir
Benim Adım Gültepe Dursun Dede - Oktay Daner
Benim Adım Gültepe Meziyet - Selen Öztürk (Kimdir Resimleri ve Biyografi Tıklayınız >>>)
Benim Adım Gültepe Salih - Metehan Erdem
Benim Adım Gültepe Refik - Numan Çakır
Benim Adım Gültepe Nezahat - Banu Ergin Kimdir
Benim Adım Gültepe Reşat - Olgun Toker Kimdir
Benim Adım Gültepe Ziya Efendi - Necmettin Çobanoğlu
Benim Adım Gültepe Saadettin - İskender Altın
Benim Adım Gültepe Rami - Ali Altuğ (Kimdir Resimleri ve Biyografisi TIKLAYINIZ>>>) 
Benim Adım Gültepe Nurten - İlayda Alişan (Kimdir Resimleri ve Biyografisi Tıklayınız>>>)
Benim Adım Gültepe Gülten - Miray Akay (Kimdir Resimleri ve Biyografisi Tıklayınız>>>
Benim Adım Gültepe Terzi Muazzez - Şemsay Çankara Kimdir
Benim Adım Gültepe Müdür Osman - Mürtüz Yolcu Kimdir
Benim Adım Gültepe Mehmet Özgür
Benim Adım Gültepe Bülent Alkış
Benim Adım Gültepe Ümit Çırak



Benim Adım Gültepe”nin konusu şöyle;

1980’li yıllar. İzmir’in Gültepe Semti.

Öyle bir semt ki Gültepe, her sokağı ayrı bir hikaye, ayrı bir yaşam mücadelesi, yürek burkan hayal kırıklıkları, umut arayışları, birbirleriyle çatışan aileler, yasak aşklar ve karşılıksız sevdalarla örülü. İşte tüm bu hikaye ve daha fazlasına, o mahallede yaşayan Seyfi, Gülali, Fevzi ve Murat adındaki dört yakın arkadaşın gözünden tanıklık edilecek. 

Gülümser (Ayça Bingöl) bu dört çocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir.





benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe oyuncuları, benim adım gültepe dizisi oyuncuları kimler, benim adım gültepe dizisi oyuncu kadrosu, benim adım gültepe dizisi konusu nedir, benim adım gültepe dizi konusu, benim adım gültepe dizisi ne zaman, benim adım gültepe dizisi hakkında bilgi, benim adım gültepe hangi kanalda saat kaçta başlayacak, benim adım gültepe dizisi hangi günler oynayacak, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe dizisinde kim kimdir, benim adım gültepe dizisi kim kimi oynuyor, ekin koçun yeni dizisi, ekin koç yeni dizisinin adı, ekin koçun oynadığı dizi, ekin koç hangi dizide oynayacak, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com