Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE NURTEN (İLAYDA ALİŞAN) KİMDİR - İLAYDA ALİŞAN KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE NURTEN...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Kanal D ekranlarında başlayan ve izleyici ile buluşan Benim Adım Gültepe dizisi ilk bölüm ile oldukça beğenilerek olumlu tepkiler toplamayı başarmıştır. Kanal D'nin en iddialı dizilerinden biri olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile izleyicinin beğenisini toplamıştır. 

Benim Adım Gültepe dizisi başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, Selen Soyder, Ekin Koç, Bige Önal ve Evrim Alasya gibi başarılı isimlerin yer aldığı Benim Adım Gültepe dizisi konusu ile de dikkat çekmektedir, İzmir'in Gültepe semtini anlatan dizide 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Nurten karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan İlayda Alişan hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Nurten kimdir, İlayda Alişan kimdir, İlayda Alişan kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere İlayda Alişan hakkında bilgileri, İlayda Alişan resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.


BENİM ADIM GÜLTEPE OYUNCULARI>>>

Benim Adım Gültepe Nurten Kimdir?


İlayda Alişan Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adı8m Gültepe dizisinde Nurten karakterini canlandıran İlayda Alişan 27 Şubat 1996 yılında İstanbul da doğmuştur. İstanbul da doğup büyüyen İlayda Alişan yaşının küçük olmasına rağmen sevilen ve aranan oyuncular arasında yerini almıştır. 

İlayda Alişan daha önce bir çok dizide rol almıştır. İlk olarak Bir Çocuk Sevdim adlı dizide izleyici karşısına çıkan İlayda Alişan daha sonra ise Gönül Hırsızı adlı dizide rol amıştır. 

18 yaşında ve mavi gözlü olan güzel oyuncu İlayda Alişan Kanal D ekranlarında başlayan Ayça Bingöl ve Mete Horozoğlu'nun başrolde olduğu ve Ekin Koç'un yeni dizisi olan Benim Adım Gültepe dizisinde Nurten karakterini canlandırmaktadır. 1,58 boyunda ve 48 kilo ağırlığında olan başarılı oyuncu İlayda Alişan dizilerin yanı sıra reklamlarda da rol almıştır. Rol aldığı reklam filmleri ise Hakan Çanta ve Nestle reklamlarıdır. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
İlayda Alişan boyu        : 1,58
İlayda Alişan kilosu       : 48
İlayda Alişan Yaşı         : 18
İlayda Alişan Twitter     : https://twitter.com/ilaydalisann
İlayda Alişan Facebook : https://tr-tr.facebook.com/ilayda.alisann


İlayda Alişan Resimleri





benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe nurten kimdir, benim adım gültepe nurten resimleri, benim adım gültepe nurten kaç yaşında, benim adım gültepe nurten hakkında bilgi, benim adım gültepe nurten biyografi, benim adım gültepe nurten nereli hangi dizilerde oynadı, ilayda alişan kimdir, ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişan biyografi, ilayda alişan resimleri, ilayda alişan foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi nurten, nurten gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi nurten gerçek adı ne, benim adım gültepe nurten boyu kilosu boyu kaçtır, benim adım gültepe dizisi nurten hakkında bilgi, ilayda alişan wikipedi, benim adım gültepe dizisi karakter isimleri, ilayda alişanilayda alişan kimdir, ilayda alişan resimleri, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com