Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE FUAT HOCA (ŞAFAK BAŞKAYA) KİMDİR - ŞAFAK BAŞKAYA KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE FUAT HOCA...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Kanal D ekranlarında başlayan ve izleyici ile buluşan Benim Adım Gültepe dizisi ilk bölüm ile oldukça beğenilerek olumlu tepkiler toplamayı başarmıştır. Kanal D'nin en iddialı dizilerinden biri olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile izleyicinin beğenisini toplamıştır. 

Benim Adım Gültepe dizisi başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, Selen Soyder, Ekin Koç, Bige Önal ve Evrim Alasya gibi başarılı isimlerin yer aldığı Benim Adım Gültepe dizisi konusu ile de dikkat çekmektedir, İzmir'in Gültepe semtini anlatan dizide 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Fuat Hoca karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan Şafak Başkaya hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Fuat Hoca kimdir, Şafak Başkaya kimdir, Şafak Başkaya kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Şafak Başkaya hakkında bilgileri, Şafak Başkaya resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

BENİM ADIM GÜLTEPE OYUNCULARI>>>

Benim Adım Gültepe Fuat Hoca Kimdir?

Şafak Başkaya Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Fuat Hoca karakterini canlandıran Şafak Başkaya 9 Temmuz 1983 tarihinde İstanbul'da doğmuştur. Maltepe Üniversitesi Oyunculuk Bölümü mezunu olan yakışıklı oyuncu Şafak Başkaya'nın ilk oyunculuk deneyimlerinden birisi de Kaybedenler Kulübü filmidir. Şafak Başkaya, Kaybedenler Kulübü filminde Brit karakterini canlandırmıştır.
Daha önceleri bir çok dizi ve filmde oynayan başarılı oyuncu Şafak Başkaya Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin Kenan karakteri olarak ünlenmiştir.

Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin yanı sıra Arka Sokaklar ve Muhteşem Yüzyıl gibi dizilerde de rol alan Şafak Başkaya, Muhteşem Yüzyıl dizisinde ise Sultan Süleyman'ın hasodabaşıcısı karakterini canlandırmıştır. Şimdilerde ise Kanal D ekranlarında yayınlanan Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosundadır ve dizide Fuat Hoca karakterini canlandırmaktadır. Şafak Başkaya'nın canlandırdığı Fuat Hoca karakteri, Okulda Türkçe öğretmenidir, Öğrencilerini seven, onları diğer hocalara karşı koruyan idealist bir hocadır.


Şafak Başkaya Rol Aldığı Dizi ve Filmler

- Benim Adım Gültepe 
- Muhteşem Yüzyıl
- Arka Sokaklar
- Kaybedenler Kulübü


Şafak Başkaya Resimleri





benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe fuat hoca kimdir, benim adım gültepe fuat hoca resimleri, benim adım gültepe fuat hoca kaç yaşında, benim adım gültepe fuat hoca hakkında bilgi, benim adım gültepe fuat hoca biyografi, benim adım gültepe fuat hoca nereli hangi dizilerde oynadı, şafak başkaya kimdir, şafak başkaya kaç yaşında, şafak başkaya biyografi, şafak başkaya resimleri, şafak başkaya foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi fuat hoca, fuat hoca gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi fuat hoca gerçek adı ne, benim adım gültepe fuat hoca boyu kilosu boyu kaçtır, benim adım gültepe dizisi fuat hoca hakkında bilgi, şafak başkaya wikipedi, benim adım gültepe dizisi karakter isimleri, şafak başkayaşafak başkaya kimdir, şafak başkaya resimleri, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com