Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ SUNA (EVRİM ALASYA) KİMDİR - EVRİM ALASYA KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE SUNA...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Yeni yayın döneminin başlaması ile beraber, yeni başlayan diziler ve oyuncular hakkında bilgiler vermeye ve dizi oyuncularını sitemizin biyografi bölümünden tanıtmaya devam ediyoruz. Sizlere bu yazımızda yeni başlayan dizi olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında olan Evrim Alasya hakkında bilgiler vereceğiz.

Kanal D ekranlarında başlayan Benim Adım Gültepe dizisi konusu 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Suna karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan 
Evrim Alasya hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Suna kimdir, 
Evrim Alasya kimdir, Evrim Alasya kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Evrim Alasya hakkında bilgileri, Evrim Alasya resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİ OYUNCULARI>>>


Evrim Alasya Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Suna karakterini canlandıran Evrim Alasya 5 Mayıs 1979 yılında İstanbul da doğmuştur. Evrim Alasya, Dokuz eylül üniversitesi tiyatro bölümü’nden 2003 yılında mezun oldu. 1999 yılında pınar çocuk tiyatrosu ve sahne oyuncuları’na katıldı. Lokomopüf, androcles ve aslan, mutluluk dağıtan eskici, mavi pullu balık, yel değirmeni, fırtına, ben bir kurbağayım, küçük kız ve yıldız, ayrılık, deli dumrul adlı oyunlarda oynadı. ıhlamurlar altında, gece sesleri dizilerinde ve muro filminde oynadı. oyun atölyesi’nin atinalı timon (2006) ve 7 şekspir müzikali oyunlarında oynadı.

Nebahat Çehre Benzeyen Evrim Alasya Muhteşem Yüzyıl dizisinde de Valide Sultan'ı oynayan Nebahat Çehre'ye birebir benzerliği dikkat çeken Evrim Alasya twitter'ın da en çok konuşulanları arasına girdi.Görünce çok şaşıran Nebahat Çehre güzel oyuncu Evrim Alasya yı çok beğenmiştir. Daha önce Gönülçelen dizisinde oynamış. 1,69 boyunda ve 68 kilo olan güzel oyuncu Evrim Alasya Benim Adım Gültepe dizisinde Suna karakterini canlandırmaktadır.


Evrim Alasya Boyu        : 1,69
Evrim Alasya Kilosu      : 68
Evrim Alasya Facebook  : https://tr-tr.facebook.com/Evrim.Alasya
Evrim Alasya Twitter     : https://twitter.com/evrimalasya
Evrim Alasya İnstagram :


Evrim Alasya Rol Aldığı Diziler

- Benim Adım Gültepe
- Muhteşem Yüzyıl
- Gönülçelen


Evrim Alasya Resimleri




benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe suna kimdir, benim adım gültepe suna resimleri, benim adım gültepe suna kaç yaşında, benim adım gültepe suna hakkında bilgi, benim adım gültepe suna biyografi, benim adım gültepe suna nereli hangi dizilerde oynadı, evrim alasya kimdir, evrim alasya kaç yaşında, evrim alasya biyografi, evrim alasya resimleri, evrim alasya foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi suna, suna gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi suna gerçek adı ne, benim adım gültepe suna boyu kilosu boyu kaçtır, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com