Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE MURAT (TOLGA SARITAŞ) KİMDİR - TOLGA SARITAŞ KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE MURAT...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Kanal D ekranlarında başlayan ve izleyici ile buluşan Benim Adım Gültepe dizisi ilk bölüm ile oldukça beğenilerek olumlu tepkiler toplamayı başarmıştır. Kanal D'nin en iddialı dizilerinden biri olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile izleyicinin beğenisini toplamıştır. 

Benim Adım Gültepe dizisi başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, Selen Soyder, Ekin Koç, Bige Önal ve Evrim Alasya gibi başarılı isimlerin yer aldığı Benim Adım Gültepe dizisi konusu ile de dikkat çekmektedir, İzmir'in Gültepe semtini anlatan dizide 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Murat karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan Tolga Sarıtaş hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Murat kimdir, Tolga Sarıtaş kimdir, Tolga Sarıtaş kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Tolga Sarıtaş hakkında bilgileri, Tolga Sarıtaş resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

BENİM ADIM GÜLTEPE OYUNCULARI>>>

Benim Adım Gültepe Murat Kimdir?

Tolga Sarıtaş Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Murat karakterini canlandıran Genç oyunculardan olan Tolga Sarıtaş 1992 İstanbul doğumludur. Halil Akkant Lisesi’nden mezun oldu. Üniversite eğitimini Açıköğretim Fakültesi İşletme bölümünde okuyarak devam ettiren genç oyuncu, Lise öğrenimini tamamladıktan sonra ilgisi tamamen oyunculuğa yönelen Tolga Sarıtaş, Esenyurt Belediye Tiyatrosu ve Tiyatro Zeytindalı’nda tiyatro sahnelerinde yer aldı. Sadece oyunculukla yetinmeyen Tolga Sarıtaş, müzik gruplarıyla birlikte baterist ve gitarist olarak sahne aldı. 

Birkaç dizi ve filmden sonra Muhteşem Yüzyıl dizisinde canlandırdığı Şehzade Cihangir karakteriyle Türk seyircisinin beğenisini kazandı. Şehzade Cihangir olarak ünlenen Tolga Sarıtaş, başarılı oyunculuğu ile rolünün üstesinden geldi.
Muhteşem Yüzyıl dizisinin son sezonunda oynayan ve 125. bölümde Şehzade Cihangir’in ölümüyle diziden ayrıldı. Dizi ve sinema filmlerinin yanı sıra Özlem Tekin'in Kimse Bilmez adlı şarkısının klibinde de oynamıştır. 

Tolga Sarıtaş Twitter    : https://twitter.com/tolgasaritas
Tolga Sarıtaş Facebook : https://www.facebook.com/pages/Tolga-Sarıtaş/



Tolga Sarıtaş Sinema Filmleri:
2011 Kalede Ki Yalnızlık (Volga Sorgu)
2010 Bahtı Kara (Theron Patterson)

Tolga Sarıtaş Rol Aldığı Diziler:

2014 Muhteşem Yüzyıl
2013 20 Dakika
2012 Öyle Bir Geçer Zamanki
2012 Arka Sokaklar
2011 Sende Gitme


Tolga Sarıtaş Resimleri



benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe murat kimdir, benim adım gültepe murat resimleri, benim adım gültepe murat kaç yaşında, benim adım gültepe murat hakkında bilgi, benim adım gültepe murat biyografi, benim adım gültepe murat nereli hangi dizilerde oynadı, tolga sarıtaş kimdir, tolga sarıtaş kaç yaşında, tolga sarıtaş biyografi, tolga sarıtaş resimleri, tolga sarıtaş foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi murat, murat gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi murat gerçek adı ne, benim adım gültepe murat boyu kilosu boyu kaçtır, benim adım gültepe dizisi murat hakkında bilgi, tolga sarıtaş wikipedi, benim adım gültepe dizisi karakter isimleri, tolga sarıtaştolga sarıtaş kimdir, tolga sarıtaş resimleri, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com