Googlede Ara

EZRA DİZİSİ FRAGMANDA ÇALAN CEZA ŞARKISI VE SÖZLERİ - CEZA HOLOCAUST ŞARKISI VE SÖZLERİ


- Reklamlar -
EZRA DİZİSİNDE ÇALAN CEZA ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV ekranlarında başlayacak olan ve şimdiden büyük yankı uyandıran Ezra dizisi merakla beklenmeye devam ediyor. Tanıtım fragmanları yayınlanan Ezra dizisi konusu ve ve oyuncu kadrosu ile oldukça dikkat çekmektedir. 

Başrollerinde Yusuf Çim, Rüveyda Öksüz, İsmail Filiz ve Zeynep Koltuk gibi başarılı oyuncular yer almaktadır. Show tv de başlayacak olan ezra isimli yeni dizinin birinci fragmanı yayınlandığında Yalın'ın hazırlanmış bir yere gidiyor gibisin diye devam eden Ki Sen adlı şarkısı olmuştu. Bu şarkı ve ilk tanıtım fragmanı ile beğenilen dizinin ikinci tanıtım fragmanı da yayınlandı ve fragmanda yine ünlü bir ismin sevilen şarkısı çalmaktadır. 

Ezra dizisinin yeni tanıtım fragmanında yer alan şarkı ve sanatçı ünlü rapçi Ceza'dır. Ceza'nın sevilen şarkısı olan Holocaust adlı şarkısıdır. Uzun zamandır ortalarda görünmeyen başarılı sanatçı Ceza uzun süren suskunluğunu belkide Ezra dizisi ile bozacaktır. Her şarkısı beğenilen ceza, ezra dizisi tanıtım fragmanında holocaust isimli şarkısı ile yer almıştır. 

Ezra dizisinin fragmanını izleyen izleyiciler fragmanda çalan şarkıyı merak etmektedirler. Söyleyen kişinin ceza olduğunu bilseler bile şarkını ismini bilmemektedirler ve bu yüzden ezra dizisi tanıtım fragmanında çalan ceza şarkısı, ezra dizisi cezanın söylediği şarkı gibi aramalar yaparak şarkıyı yeniden dinlemek istemektedirler. Bizde sizlere songuncel.blogspot.com olarak ezra dizisinde çalan ceza şarkısının sözlerini ve şarkıyı sizler için derledik.

EZRA DİZİ OYUNCULARI>>>

Ezra Tanıtım Fragmanında Çalan Ceza Şarkısı

                                      


Ezra Dizisi - Ceza Holocaust Şarkısı Sözleri

Koydum nokta belki son Ben bunu bilemem ayni bok
Gibi gelir sana belkide ayni ton dibi delik kelimelerimde ayni fon
Kendini bilemez montofon, monoton yeserip hep ayni don
anlatirim ben derdimi yanliz, Hey bi mini microfon!!!
Simdi bana bi bakiniz haydi, muamelesi kesebilir asi, ve de
muhammed ali gibi gelir asi Bana bak beni gör ve de ölüm asi
Sesim hep duyulur demedim manito, Canim olabilene yarasin
Yanima gelenin canina girecek yo! hey bi mini microfon O ooo…
Bunu ben bunu sen sunu ben bunu sen, gülü ben gülü sen,
Fenomen olacak dolacak her yer menemen kivami balçik gelemem
Edemem dostumu göremezsem Düsmanin postunu yere seremezsem
Rüzgâr gibi esemezsem, Veremezsem kalbimi geri gelemezsem
Sen beni bilemedin yüreğimi göremedin, kendini bilemedin
yamacima gelemedin Amacina varamadin, 
heryeri karaladin, yarisda yariladin acimadan aldin
Rüyalara daldin Arasi gök karası songuncel.blogspot.com
Kuvvetmira kalem harb okulunda çikti en baba rap
Basina darısı mama microfonunu getirsene bana baksana lak
lak etme sakin ha Sen beni dinle kelimelerimi milimetrelerce 
milimetrik hesaplarla yazdim ha İhtiyaciniz var bu yardima
Hatali rhymelar, fatalrhymelar vurur buna
Yatacaktir yere bana bakacaktir Kanacaktir akacaktir,
Yel gibi esecektir geri gelecektir ceza! tek bir sentezdir,
Bela teknik bir arzadir 3 fazdir kanadi kiriktir,
Taktik kuskulu olusumu, su yaptigim rap’teki uçurum,
Bak beni gör hadi kendin ol Rape gözkulak oldum 
sende ol ve de holocoust u gören insan ol,
Ari gibi uç kartal gibi kon ne de sen köle ol ne de ben patron,
Rhymelarim belki can yakabilir aa pardon ya 
Simdi bana bi bakiniz haydi, muamelesi kesebilir asi,
Ve de muhammed ali gibi gelir asi Bana bak beni gör ve de ölüm
asi Sesim hep duyulur demedim manito,
Canim olabilene yarasin yanima gelenin canina girecek
Bana bak kalbini aç sonra tak, yo muamele bak, katarakt, yo
görünen köy, bu dayak sözlerle gelen
Kendini nostrodamus sanana namus gerekir
Ceza gibi bir kâbus gerekir,
Fanus gibi deliginize nus sokulur
Bana bi bakiniz akiniz underground ne ?
Kafaniza takiniz, yakiniz, aleve veriniz her yeri,
Holocoust’u görünüz
Gösteriniz iste bu hiphop gösterimiz yo!
Allah rap’in cezasini verdi


ezra dizisi, ezra dizisinde çalan şarkılar, ezra dizisi ceza rap şarkısı, ezra dizisi cezanın söylediği şarkı, ezra fragmanda çalan ceza şarkısının adı, ezrz dizisi tanıtım fragmanında çalan ceza şarkı sözleri, mamamınama şarkı sözleri, ceza holocaust şarkı sözleri, ceza holocaust indir, ceza holocaust şarkı sözü, ezra dizisi ceza şarkı sözü, ceznın ezra fragmanında söylediği şarkının ismi ne, ceza ezra dizisinde mi oynayacak, ceza ezra dizisi, ceza ezra dizi şarkısı,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com